Oldalak

2013. január 18., péntek

Csokis-dios-kandirozott narancshéjas brownie


szóval.. ugy kezdődött hogy egyszer azt mondtam hogy én sosem fogok csinálni .. se muffint se browniet.... igaz a mondás..soha ne mondd hogy soha :)))

bár ez nem jelenti azt hogy túl sűrűn fogok ilyet sütni mert annak ellenére hogy finom... egy édesszájúnak milyen édesség nem finom? :))).. tehát most is azt mondom, nálunk a sütemények nem itt kezdődnek.. ezek "egyszerű kavarós sütik"
régen nagymamáink,, anyáink is csináltak ilyet, ilyeneket csak nem igy hivták a sütiket :)
számomra ezek nem mások ,mint felkapott ujhullámos sütik amiket egy ovodás is össze tud kavarni .. :) bocsika akit megbántok vele de én igy gondolom :) 
természetesen akik kezdők a konyha terén nyugodtan csinálják , nem őket akarom bántani!  

szóval gondoltam egyet és hirtelen meggondolatlanságból összedobtam az én Brownie-mat

20 deka margarin 20 deka csokival összeolvasztva éppen hogy rottyanjon egyet aztán hagyjuk kicsit meghülni, közben 3 egész tojást  20 deka cukorral habosra kavarunk és a kicsit meghült csokis masszát beledolgozzuk.
majd hozzáadunk 10 deka diót, 10 deka lisztet, 2 kanál lekvárt,
és sütőpapiros 20x30 as tepsiben megsütjük, én most itt szórtam sütés elött a tetejére kandirozott narancshéjat de ez elhagyható.. aztán kb 20 perc alatt megsütjük.. a lényege hogy ne szárazra süssük azaz ha még picit ragacsos a belseje akkor jó. és kész is ha meghült ehetjük :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése